share..:)

Just want to share... 

tak ada maksud apa-apa k..:)



                                                                    : : Kisah Dongeng : :


                                                          Mencintai aku dengan seadanya
                                                          Mencintai aku bukan kerana rupa
                                                          Dalam waktu sedu
                                                          Dalam waktu hiba
                                                          Ku harapkan dia rela

                                                          Mencintai aku dengan seadanya
                                                          Sanggup menerima insan tak sempurna
                                                          Atau mungkin cinta sebegitu hanya
                                                          Kisah dongeng saja

                                                         : : Aku Suka Dia : :



                                                       : : Cinta Muka Buku : :




                                                           : : Ku Menunggu : :

Haruskah ku bilang cinta,
Hati senang namun bimbang.


                                                          : : Hatiku Milikmu : :

                                                 Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
                                                 Di hatiku bergetar sejuta rasa
                                                 Namun sukar untuk aku meluahkan
                                                 Ku cinta padamu


                                                Nafasku terhenti bila melihat dirimu
                                                Terasa batas degupan jantungku
                                                Mungkinkah hatimu milikku jua
                                                Ku sayang padamu


                                                             : :  Tiga Kata : :

wo ai ni, I love you, aku cinta padamu..:)

senyum tak perlu kata apa-apa.. senyum:)
hekhekhek... tak ada maksud apa-apa tau..:)

(lirik yang Nilah tulis tuhh adalah lirik yang Nilah suka..)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan