Ramadhan berakhir..Aidilfitri menjelma..

Assalamualaikum warga blog sekalian..
semua macam mana?? sihat tak??.. kepada yang tak sihat, baik pi makan ubat klau tak puasa..klau puasa makan masa berbuka nanti k...:)

tak best larhh klau tak sihat.. dah larhh esok nak raya dah.. klau tak puasa, macam mana nak raya?? nak kutip duit raya lagi..nak makan ketupat pun macam tak mau telan jaa..

hari nihh hari terakhir Ramadhan,  cepatnya masa berlalu... esok dah raya dah.. malam nihh dah takbir.. tadi sahur terakhir.. malam nihh dah takbir...

Nilah terfikir 'adakah ini ramadhan terakhir aku?'.. korunk fikir tak macam tuhh??

kita tak tahu adakah tahun depan kita masih sempat sambut Ramadhan ka tak.. kita tak tahu sama ada tahun depan kita sambut Ramadhan dengan orang yang kita sayang ka tak..

KITA TAK TAHU KAN?

sedih kan??

memang sedih..cepatnya masa berlalu..

so, harapanku ialah semoga Ramadhan tahun ini lebih baik daripada Ramadhan yang lepas.. dan semoga amalan kita diterima-Nya...aminn..


Alhamdulillah.. kita dah sampai ke penghujung...



okeyhh.. di kesempatan ini saya, Siti Anilah Ardenieti Binti Anchari dengan rendah hati ingin memohon ampun dan maaf sebanyak-banyaknya kep0ada anda semua... sama ada pembaca aktif atau pembaca pasif, silent readers daa..

kalau ada salah silap atau adik-beradik seangkatan dengannya..Nilah mintak maaf sesangat..
lagi satu kalau ada yang terasa hati atau marah tahap dewa ngan Nilah..Nilah mintak maaf sesangat.. mungkin salah Nilah... atau mungkin salah faham antara kita mungkin..:)

kalau boleh Nilah nak korang tegur ok klau Nilah ada buat silap.. agar Nilah dapat perbetulkannya...Insya-Allah..

kepada yang mintak maaf kat diri ini, Nilah nak cakap yang Nilah dah lama maafkan korang.. bagi Nilah biasalah manusia semuanya melakukan kesiapan tak terkecuali jugak diri ini..

weyhh, asyik mintak maaf ja...

nak gak duit raya... mai cikit bleh???... bleh arr..

kalau tak bleh pun..

Nilah nak rasa ketupat yang korang buat bleh tak??

nak rasa jugak.. sedap tak?? kalau sedap jangan lupa suruh orang puji k.. klau tak.. diam-diam sudah..hahahaha

okeyhh..sekali lagi..:)

ok larhhh.. Assalamualaikum....

p/s: raya-raya jugak..ketupat-ketupat jugak..rendang jangan lupa.. buku pun sama...(peringatan untuk diri ini jugak)..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan