#Sweet ka 17 tuh?? ##

(AWAS!! entri panjang dihadapan!!)


Assalamualaikum, semua!!

MAAF!! semalam Nilah terlupa nak post kan entri nihh.. dah siap mengarang sgala bagai, tetiba terlupa nak post plak.. huhuhu.. memanag spoil derr!!>__< apa-apa pun, let's cekidaudd.. anggap ja yang korang bara entri bertarikh 14 Julai 2012, bukan 15 Julai.. :)
korang nak baca satu kisah tak?? heee~

pada tarikh hari nihh.... 17 tahun yang lepas, bertempat di Hospital Besar Kangar, Perlis.. yang sekarang dikenali sebagai H. Tuanku Fauziah.. lahirnya seorang bayi yang cukup sifatnya, (cuma terlebihhh hormon kelakian yang membuatkan gadis itu menjadi seperti agak 'tomboy' sekarang!!huk3)

*WERKKKKK!! WERKKKKK!!* suara baby menangis, ala-ala manja gituhh coz anak last*SENTAP!!

anak kepada pasangan En. Anchari Bin Hussin dan Puan Siti Ramlah Haji Salleh itu hari ini menyambut hari lahirnya yang ke-17... bak kata orang.. Sweet 17!!:) *mengada*

bayi yang diberi nama Siti Anilah Ardenieti Binti Anchari itu sangatlah tinggi sekarang mengalahkan kakaknya.. HAHAHA!!*mampus kalau Kak Opie 'ter' baca nihh*

bayi itulah AKU!!...

seriously, macam tak percaya ja yang aku dah masuk 17.. aduduii, dah beso dah yerr aku nihh!! tapi, perangai STILL tak berubah sejak azali lagi.. masih lagi manja and tak boleh nak berdikari lagi, (beli kari bleh lah aku :P) hohoho^__^


adik, Nine, Deq 9, Nanai, Anilah, Nilah, Kak Nilah, mak su Nine.. semua itu panggilan untuk aku!! (DEMAND!! sorang jaa tapi ada 'pelbagai' nama.. WELL!! *bangga tahap dewa*:P)

Alhamdulillah... aku dapat menyambutnya lagi buat kali yang sekelian kalinya*ayat tunggal ka ayat tunggul pun tak tau la*

first of all.. I want to says 'THANK YOU ALLAH!!'.. Allahu akbar.. hari nihh genaplah aku berumur 17 tahun dan aku masih lagi diberi kesempatan untuk menghirup udara yang dipinjamkan oleh-Nya kepada kita umat manusia...Alhamdulillah, Allah <3<3

anyways, I just want to says THANK YOU SO MUCH, Terima kasih,
 شكرا
 谢谢, நன்றி

(HAH!! ambik kau!! bahasa apa?? semua ada!! Kitakan 1 Malaysia!!:P)

terima kasih daun keladi,
tahun depan ucaplah lagi.
(bleh tera pantun C. Tiqah tak??)
tq ya!! tqsm!! kepada sesiapa yang wish dr pukul 12 tengah malam tadi, sampailah sekarang, sampailah minggu depan.. *Opsss!! terlebih sudaaa!!*

thanks a lot yeww!!

smoga apa yang korang doakan tuhh akan dimakbulkan.. smoga ukhwah antara kita akan kekal berpanjangan..Insya-Allah, aminn...

Owhh, YA!! dan juga kepada sesiapa yg bagi presents tuhh.. TQSM!! <3<3 I love it!!

apa-apa pun.. korang rock bebeyhh!!

bila hari jadi aku datang, macam biasa I always think about my future life..
tahun depan, Insya-Allah.. andai kata rezeki berpihak pada aku.. aku nak masuk Universiti, I don't care dekat ka jauh, asalkan boleh further study at U *ayat!! cakaplah ko tak bleh duk jauh ngan mak!!*
sapa yang tak nak kan masuk U.. woii!! cita-cita aku tuh dowh!!.. for me, aku nak FLY!! ya!! fly.. fly to oberseee... bukannya pi bercuti kat luar negara macam aku slalu pi tuh, tapi yang nih pi SAMBUNG STUDY.. tapi, wallahuaklam!!~ but, abah tak bagi.. abah cakap sambung ja kat UiTM Arau.. hahaha!! *gelak ambik hati* amatlah bertentangan dengan impian anak dia..:D

entahlah.. apa-apa pun.. itu hanyalah IMPIAN.. Yes!! sebuah impian yang kita tak tahu dapat ka tak.. tapi yang pastinya I have to struggle first for my SPM yang lebihkurang 4 BULAN LAGI!! pray for me, guys!!:)

bye.. assalamualaikum, semua..
Selamat berhujung minggu!!

Aku yang dah 17 tahun!!:)

Anilah Ardenieti: HAHAKSS!! next entri I will share about my 'wishlist' plak k.. nak cerita semuanya memang tak sempat coz nak dekat dengan Trial, kerja sekolah memang banyak, ngan nota sgala bagai.. huhuhu.. sabar Anilah oii! sabar!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan