Hijau PASTI Memukau!!:)

Assalamualaikum,semua..

err.. I don't want to waste my time..
but, I want to write 'something'

since hari tuhh aku dah terlanjur berjanji dengan korang yang aku akan hapdate entri aku for my Sport Days..
so, today I want to story-morry biskut Marie ngan uolsss:)
kih3..

HEYHH!! sebelum tuhh..
SENYUM sikit bleh....

senyumlah ikhlas sikit, tuhh macam kena paksa jaa..hohoho^__^

(okeyhh!! korang dah benci ngan aku!!)

kita teruskan..

*gambar ahli perbarisan Rumah Perdana@Hijau*

: : semasa tengah bersiap sedia tuk 'berperang' : :

: : with Iman and Amira : :

thanks a lot to my sis, Kakak Siti Saufianilah Anchari@ Kak Opie
sebab tolong siapkan sepanduk..
TQSM...<3<3
: : sesi bersama cikgu Noni :P : :
err.. tawan-tawan.. cantik tak bendera umah titewww??!!
apa-apa pun, thanks Fatin, Syifa and Cikgu Maisura(kaunselor)
coz diorang yang tolong warnakan..
saya cuma lukis sahaja.. buat tulisan, then buat corak.. itu sahaja..
(kerja senang bagi kat aku, yang susah pandang jerrrrrrr:P)
:D




: : Our Maskot : :
ce teka siapa?? hahaha *JENG3*
opcoz la En. Amir Aizzat kitewwww

err.. seriously, FUNNY..
siap menari poco-poco lagi.. Kau hadoo?? *ayat kejam yang tak bleh blah*

yang paling tak bleh blah,
dia siap duduk blakang barisan sambil sentap air kotak masa ucapan pengetua..
kesian kat ahli-ahli perbarisan aku, dah lah panas masa tuhh.
ada plak 'makhluk' yang ambik kesempatan dalam kesempitan masa tuhh..
sabo jo larhh yopp!!:P


Berbaris semua!!:P


seriously, I will miss all the moment..
diorang berjaya buat aku menangis dowhh..
coz masa yang diumumkan perbarisan rumah perdana menang aku memang tak sangka..

but, before that aku dah berjanji..
yang aku akan blanja PizzaHut if menang..
aku bukan apa just nak diorang buat betul-betul coz pengorbanan cikgu terlalu banyak..
and harapan cikgu bagi rumah hijau menang..
Alhamdulillah, akhirnya menjadi kenyataan :)

for me, itu satu kepuasan bila apa yang korang dah plan itu menjadi kenyataan..
aku tidur lewat sampai pening kepala..
kena 'hingiaq' ngan mak coz aku slalu mengadu tak sihat..
aku tak masuk kelas for 2 days..
walau tak sihat, aku tetap pi coz aku nak buat yang the best for my last year kat skolah nih..
dengan semangat cikgu-cikgu rumah kami.. buat aku tak sampai hati tuk berkata 'TIDAK'

sapa yang tak geram bila kita usaha buat latihan petang,
ada 2, 3 orang ja yang datang..
aku pun bleh hangin woii!!
tapi aku tetap tahan coz aku tau tak mudah nak buat jikalau tak ada satu SEMANGAT!!

aku seorang KP, hanya aku yang tahu betapa penatnya nak menyatukan semua orang..
setiap sorang ada kepalanya masing-masing..
jadi, aku cukup bersedia tuk hadapi perangai ahli-ahli perbarisan rumah aku..
kalau yang tak nak, aku tak paksa...
coz bagi aku itu semua akan menyusahkan aku..

as the rewards, Perbarisan Rumah Perdana dapat TEMPAT PERTAMA..
dan sebagai mana yang telah dijanjikan
diorang dah pun makan KFC kelmarin..
(terima kasih abah!!:) terima kasih jugak sebab sudi mendengar segala keluhan anakmu)
hahaha>,<

apa-apa pun, TERIMA KASIH kepada semua yang sudi memberi kerjasama..
THANKS A LOT..
u all the BEST!!

thanks a lot..
terutamanya kepada cikgu-cikgu Rumah Perdana...
especially Cikgu Maisura(kaunselor)
kesian dia sampai tak sihat kami 'kerjakan'..hahaha
cikgu nihh la pendorong tuk aku pi hari perlawanan coz kalau tak kenangkan apa yang dia dah buat, usaha dia selama nihh memang tak lah aku pi coz aku terlalu sedih hari tuhh..
but, aku kuat kembali coz I know Allah nak bagi aku yang lebih baik..
and NOW, that's!!
Kamilah JUARA!!:)


to all my friends, juniors!!

thanks a lot!!
to Khalilah, Amira Sabri, Amira Latif, Syifaa and others(maaf nak sebut sorang-sorang memang tak cukup coz ramai)
:D

adik-adik Tingkatan 1, 2 dan 3 yang masuk perbarisan..
korang HEBAT!!

aku ingat lagi masa 1st time aku ajar kawad, ada sorang adik nihh.. opcoz GIRL..
semua orang tahu yang suara aku memang KUAT, semulajadi memang kuat dah..
so, bila dia cakap..
"kakak, kakak marah kami ka?? maaf la kami memang tak reti nak kawad"
sambil buat muka sedih dia..
seriously, aku nak ketawa...
bukan tak kesian, kesian memang kesian.. tapi, aku nak ketawa jugak!
and I saids..
"adik, Kak Nilah punya suara memang macam nihh, memang semulajadi kuat, Kak Nilah cakap ngan cikgu pun macam nihh dik.. suara kak Nilah memang kuat.. dan memang tak bleh nak slow dah"

oleh kerana suara aku memang kuat,
so dia pun dah salah sangka..
aku nihh marah dia ka??

huhuhu.. apa-apa ja lah adik oii!!

aku berjaya buktikan, TANPA DENDA kami boleh berjaya
coz for my opinion, tak perlu marah-marah coz kalau lagi kita marah, takut depa tak mai terus.. lagi haru woii!!
aku tak pernah denda depa coz aku kesian.. sakit tau dak?? aku pun pernah jadi junior..
kalau kena denda, memang membuatkan mood kita hilang..
kalau diorang silap..
aku tak akan marah.. tapi, aku tahu depa takut coz kalau silap akan kena denda macam rumah lain
tapi akau tak denda..
aku akan cakap
"biasalah tuhh.. kita sama-sama tengah belajar, kalau tak salah bukan belajar namanya"

aku tahu pendekatan aku tuhh BERJAYA!!
*horeyhh!!* YESS!! lulus jadi cikgu kaunselor!! (perasan)

ok lah.. nanti-nanti kita sambung lagi dengan entri yang lain..
bubbye, semua!!

EHH!! before that!!
TQSM to my friend, Atiqah coz sentiasa ada untuk menolong..
sampai kadang-kadang aku terpikir..'baiknya, dia'


dia siap ambik air lagi kat aku coz aku cakap aku dah tak ada suara sebab sistem audio tuhh tersangat kuat dan membuat aku pening dengan keadaan yang sangat panas ditambah pulak dengan perangai budak-budak yang pelbagai ragam..
padahal, aku baru cakap.. tapi.. dia siap pi ambik air aku lagi tuhh..
tolong pegang beg.. ganti tempat aku tolong C. Noraidah coz akukan N. P. rumah hijau jadi aku kena atur atlit sama di samping uruskan perbarisan..
siap tolong buat aksesori tuk perbarisan lagi walaupun tak masuk perbarisan..
pastu tawaf satu bangunan skolah if tak dak cikgu dalam klas tuk jadi AH LONG kutip duit yuran
and macam-macam lagi lah...
aduyaii!! sejak bila mintak jadi PA aku nihh??
hahaha...
apa-apa pun, THANKS Tiqah..
sayang ampa!!!<3<3
congrate for your Mid Year Exam result:)


apa-apa pun.. THANKS all..
Thank You, ALLAH!!<3
Alhamdulillah..

yang penting..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
>,<
TEPUK SEMANGAT!! SEKALI LAGI!! TEPUK SEMANGAT!! SEKALI LAGI..
tepuk sekali!!*hik3*
HIJAU!!! The Best!!

TAHNIAH juga kepada pasukan tarik tali rumah perdana..
(Najmi buat lawak tengah padang)
hahaha.. apa-apa pun, korang still the best..
You're Champion!!

Assalamualaikum..


Anilah Ardenieti : Alhamdulillah, result dah dapat.. Alhamdulillah.. Thank you, Allah.. I will make my parents and family proud of me.. another 34 days for our Trial SPM.. pray for me, guys!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan