#Can I achieve it??#

Assalamualaikum, semua..:D

Ya Allah, harapannya terlalu besar...

tadi ada perjumpaan Tingkatan 5 Akaun bersama dengan guru kaunselor dan pengetua.. cikgu Nozila kami pun ada jugak..:)

Subhanallah, buzy-nya pengetua aku..(hahakss)

EHH!! now.. aku bukannya nak bercerita pasal pengetua aku..
tapi, aku nak bercakap pasal apa yang dibincangkan..

opcoz, semuanya berkisar tentang masalah yang dihadapi oleh kami(5 Akaun) untuk menempuhi SPM

hanya Allah sahaja yang tahu bila dia sebut nama sorang-sorang and tengok pencapaian kami dari exam AR1 lagi..
hahaha.. kecut perut dowhh!! ingatkan dia nak marah dah..:P

rupanya tidak..
dia hanya menentukan TARGET in our exam.. opcoz, SPM lah derr!!

but, for me target-nya tuhh terlalu BESAR buat aku..

Harapan mereka terlalu besar buat kami(5 Akaun)
pada saat itu, aku terfikir
'Can I achieve it??'

but, aku tak boleh berkata TIDAK atas usaha yang telah dan
akan dilakukan oleh pihak skolah..
banyak sangat...
cikgu-cikgu tersangat rajin, berbanding dengan students-nya yang TERlebih rajinnnn nihh:P

aku just bleh cakap
Insya-ALLAH, I will try my best..
I will make my family proud of me, especially my parents :)

Usaha yang berterusan...(istiqamah)
Insya-Allah..

apa-apa pun, pray for me, guys!!:)
lagi 32 hari tuk menghadapi Trial SPM

MAN JADDA WA JADDA :)


I Believe I Can FLY!!:)

bye, assalamualaikum..

Anilah Ardenieti: wahai bebudak 5 ST, anda tunggulah giliran anda akan datang..HAHAHA(gelak macam evil) :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan