..................

Wahai pengawas korang kenapa??


Jalan mana yang korang suruh aku pilih lagi?

Korang nak aku buat apa lagi??

seriosly, aku BUNTU..
aku tak tau nak buat apa dah..

pengawas Form 4, I don't know why..

kalau Kak Nilah ngan Kak Eira boleh uruskan sekolah punya event tahun lepas walaupun kami cuma 2 orang pengawas perempuan Form 4..

kenapa korang tak??

bukan nak ungkit ka apa..
tapi, tolonglah faham...

kami nak exam..
kami STRESS dengan study..

tolonglah jangan tambah masalah kami lagi...

Kak Nilah tak mintak korang hormatkan Kak Nilah sebagai ketua secara BERLEBIHAN

tapi, tolonglah respect kawan-kawan pengawas yang satu batch ngan kak Nilah..
tolong hormatkan Kak Eira
tolong hormatkan Kak Fatin

and the most important things is Respect lah sikit, Najmi!!!

respect bukan bermakna korang just tunggu ja arahan
tapi, respect tuhh bermakna tolong ikut apa yang kita orang tunjukkan..

seriously, Kak Nilah penat ngan korang..
penat ditambah pulak dengan perangai korang yang PENTINGKAN DIRI SENDIRI

perasan diri tuh hebat sangat sampai cikgu tegur pun tak dengar..

Kak Nilah fed up!!!

korang hancurkan plan yang kami buat untuk memperbaiki badan pengawas kita..

memang fed up!!

kalau perangai korang still macam tuhh and tak berubah

sorry to says

Pengawas tahun depan akan lagi hancur

coz?? what??

coz your own attitude, guys..

assalamualaikum..


MAAF!!
andai korang terasa

tapi, itulah hakikatnya..

seriously, KAMI (Anilah & Najmi) KECEWA!!

kalau kena marah, sikit-sikit pengawas.. pengawas.. pengawas.. pengawas lagi!! tapi, sorang dua ja yang bermasalah bukan semua.. but, satu badan pengawas kena..aku malu serius aku malu coz setiap kali masuk kelas cikgu always ask me about prefects coz what?? coz aku ketua.. aku bertanggungjawab atas semua nihh!!.. disebabkan perangai korang, seniors semua kena.. KORANG HEBAT!!! TERLALU HEBAT!!!

THANKS KORANG!! THANKS!!

Anilah Ardenieti: bukan berniat nak aibkan badan pengawas sendiri.. tapi, dalam perjumpaan korang kalut nak balik kan..sampai nak duduk sat pun tak boleh.. jadi, aku terpaksa luahkannya di sini.. yang lainnya hanya Allah yang tahu apa yang aku rasakan..

Dari hati,
Anilah Ardenieti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan