#Exam Fever!!#

Assalamualaikum..:)
hai ahli-ahli alam bloggers sekalian
heuuu..hashimmmm!!:-(
AHH!! Demam Exam dah melanda wohh!!

apa nihh?? apa tidoq-todoq lagi??
aku tau la ampa semua cuti, jangan gitu..
mai tolong baca buku Sejarah kat aku..
huehh!! aku kalau bab sejarah memang aku pakar..
mata aku kalau bukak buku Sejarah ja mulalah setan nak berjut buat buaian macam  cerita bawang putih bawang merah tuhh..
bagai dibuai-buai lagu zaman 60-an
bak kata moyang Nisrin, it is such a bedtime story
HUHH!! kenyataannya begitu lah:-(

EHH!! nak tanya kepada sesiapa yang dah ada lesen tuhh,
korang tau tak TANDA nihh??


HAHAHA^__^

okeyhh.. ESOK(2/5/2012) aku nak pi wat 'special date' ngan Mr. Exam
2 minggu wooo!!
jangan main-main..
kalau tak guna betul-betul, otak bleh terbalik woii,
wayar cerebrum bleh putuih..*cakaploghatPereliyh*

okeyhh.. please pray for me guys
and also for all my friends :-)





OPSS!! sebelum tuhh...
nak story sikit..
kemarin kan hari Isnin, okeyhh seperti biasa budak skolah macam aku nihh
akan menghadiri perhimpunan (ayat macam buat karangan,dowhh!!)
so, macam biasa as KP 'jalan-jalan cari pasal' among the assembly tuhh biasa lah kan
pastu, dalam duk 'melawat kawasan' tuhh,
aku nampak lah ada sorang budak nihh(Form2) duk tengah bersembang with her friends..

and, niat di hati nak tegur ja pun..
so, I said
'err.. adik jangan sembang, dengaq cikgu cakap nuhh, satgi sembang la lain'
maybe, dia tak dengar coz tengah rancak dengan kawan-kawan dia tuhh..
jadi, tak semena-mena..
'weyhh!! DIAM boleh tak!!!'
hah!! ambikkau keluar perkataan tuhh..
terdiam depa semua..
tapi
aku tak jerit okeyh, aku cuma tinggikan suara agar dia and her friends dengar
THAT'S ALL!!

so, tak mau keruhkan keadaan aku pun blah, pi kat Form 5..
lepas tuhh, tiba-tiba Fatin(my friend) panggil aku..
aku pun pi la kat dia.. and she said
'Anilah, ampa tau dak yang budak tadi yang ampa tempik kat dia tadi tuhh dia sakit, dia pi toilet tadi, pastu dia teriak(menangis) dalam toilet, la nihh dia duk kat Dewan Terbuka'

HAH!! Anilah what are you doing??
mampauihh la hang kalau mak dia bawak peguam cari hang kat skolah..
nasib baik tak pengsan budak tuhh..

okeyhh, the fact is,
aku tak pi pun tengok dia(just dari jauh sahaja)
aku tak tempik pun kat dia okeyhh!! coz suara aku nihh kuat, kalau aku tempik for sure semua orang dengaq..

aku pun tunggu jugak dalam kelas
coz aku ingat aku nak kena panggil ngan Cikgu Noraidah(cikgu disiplin) dah..
huhuhu..
konon-konon bersedia la tuhh kena panggil bila-bila masa jaa..
tapi, sampai waktu balik..
tak dak pun.. nasib baik, Alhamdulillah, Allah selamatkan aku,
kalau tak gerenti abah kena mai skolah plak!! cukuplah Hari Anugerah ja abah mai skolah.. tak perlu mai atas sebab tidakan disiplin.. maluuu woii kalau macam tuhh!! *mau nak kena sembelik ngan Mak Ilah*

apa-apa pun, ESOK aku mesti mintak maaf balik ngan adik tuhh..
aku tak sengaja..
tapi, nak suggest agar sapa-sapa yang ada penyakit tuhh tolong gantung tanda amaran kat diri masing-masing sebagai peringatan kepada aku agar tak buat perkara tak tentu hala sesuka hati coz itu semua bleh terjadi semasa temperature aku TINGGI!!

tapi, andai kata esok aku terlupa..
aku ucap siap-siap la kat sini..


................SORRRY...........
I'M SOOOOOOOOO SORRY..:-)

(Semoga ini dijadikan pengajaran untuk aku dan untuk dia supaya tak sembang dah!!)

assalamualaikum..
semoga Allah merahmati kamu:)

Anilah Ardenieti: ermm.. sedih, permohonan aku tuk pi gathering with friends ditolak oleh abah.. dia tak bagi coz dia cakap yang aku perlu fokus on my study before enjoy lagipun dia cakap yang aku kan akan tinggal pelajaran selama beberapa hari coz aku akan pi *********
YA!! but, I want to spend time with my friends!! I miss my 1 KPG, 2 KPG and 3 KPG so muchh!!! please............(kalau mintak kat mak, for sure boleh) I promise that I will follow-up my studies ....................................pleaseeeeee!!

Anilah Ardenieti: to my cousin, Noya.. weyhh, den curang sama ko!! sampai hati tak mau join sekali gi sana.. huhuhu, sedihh betul!!!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan