Aku nak CUTI jugak!!

Assalamualaikum..
hyepp semua..
Hip-Hip HOREEEE!!
(happy mengalahkan Teletubies..)*betul ka ejaan tuhh??huhuk..apa2 ja lah..

BESTnya depa cuti 2 minggu!!
weyhh!! 2 minggu tuhhh..
tidoq best tuhh..

aku jugak yang tak cuti-cuti..
depa cuti 2 minggu, aku cuti 2 hari(Sabtu dan Ahad)
mengalahkan orang yang bekerja office la pulokss..


haishh..
tak pa ceq...
DUGAAN..DUGAAN..

semakin hari semakin banyak dugaan..

contohnya, dugaan pagi tadi..
hujan lebat weyhh..
rasa macam 'bestnya kalau aku tidoq nihh!!'
tapi nak buat macam mana..
sekolah tetap sekolah..
saya masih lagi budak sekolah!!
(kenyataan untuk beberapa bulan ja lagi)

aku paham yang aku tak boleh cuti lama-lama...
sat gi cikgu aku rindu..(sapa nak termuntah, tolong jangan kotorkan blog aku:P)
sebab tuhh hari-hari dia buat kelas..

ok.. klas aku FULL..
siap ada sesi motivasi bersama kaunselor lagi..
(nampak benor tak dak motivasi menjelang SPM)

Weyhh!! nak buat PENGUMUMAN!!
sesiapa yang tak dak kerja..
membuta sampai 2 minggu tuhh..
tolong buat kerja sekolah aku boleh??
tolong buat nota..
latihan sekali tau..
kerja kursus Akaun aku jugak.
pakej lengkap dengan revision tuk Form 4 & 5..wink!!~
(aman dunia kalau boleh buat macam tuhh)

Aduyaii..
otak ceq dah nak 'jam' tak dan nak buh roti dah nihh
(ambkk kau!! loghat Perelihhh mariiii)

K larhh...
pengorbanan nihh...:)
5 bulan ja lagi..
Aja-Aja Fighting!!

k larhh..
bye, dearest...

Anilah Ardenieti: nak out... sok ada date ngan Add Math plak.. kecut perut oii nak tau result Add Math!! (results yang lain semuanya meningkat daripada AR1..Alhamdulillah.. terima kasih, Allah.. tak sia-sia aku jadi 'burung hantu' setiap malam....yeahh!! Aku nak masuk Universiti tahun depan!!!itu target aku.. want to fly...'NOW EVERYONE CAN FLY')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan