#Bussy the Vassssss#

Assalamualaikum..


huhuhu.. nak bagi tau kat Cikgu Tengku yang Anilah 'dijangka' tak sihat hari Rabu nihh..
(Rabu ja.. Isnin, Selasa okeyhh!!)
Ini smua sebab Syazree dah buat 'pengumuman' yang dia ambik MC hari Rabu nihh
weyhh!! dah lah aku kumpulan ngan dia..:(

kami mengamalkan prinsip 'SHARING IS CARING'
dia jadi ibarat
'buy 1 free 1'
sorang tak pi skolah sebab demam, dua2 tak pi..
(best dunia kalau lagu tuhh!!)

aduyaiii..(okeyhh!! jangan mengeluh bak kata abah)


Sambutan Hari Guru 2012
oraitt.. *aku dah pening*
cikgu-cikgu memang suka bagi 'surprise' kat aku ngan Najmi and other prefects

satu cabaran untuk kami siapkan dan sempurnakan majlis
dalam masa 2 HARI..
yeahh!! saya sukaa
coz inilah soalan yang akan masuk exam Add Math aku hari Isnin nihh(bak kata Eira)

hope, semuanya akan okeyhh..

Allah always besides us
(hamba-hambanya yang teraniaya)

aku bahagian sambutan and ditugaskan sekali dengan Syazree(K)
Hope it will be okay!!

ya!! ada 2 3 orang juniors pengawas dah tanya pasal baju yang hendak dipakai oleh pengawas pada hari tuhh..sama ada baju formal atau baju biasa..
aduss, sayanggg.. kita tak payah pakai baju pengawas k, kita pakai baju raya jaa coz boleh buat 'bajet' jadi cikgu jap!!

huhuhu....really sooorrryyy
mood memang tak berapa nak baik..
coz semuanya tergesa-gesa jadi mood pun tunggang bin langgang

hope that hari Rabu nanti Mr. Mood aku dah ok..
Najmi pun dah kena kemarin.. sorry Najmi... tapi mu memang sabar.. tahap kesabaran mu lagi tinggi la.. baguss!! GOOD!! OHSEMM!!!
Caya larhh ketua!!

Syazree akan jadi ketua kumpulan aku..
GO GO CHAIYOKK, ketua!!
hope dapat kerjasama yang baik daripada semua ahli kumpulan tuhh
korang tolong bagi kerjasama yang baik dengan ketua korang(Syazree) k!!
kalau tidak ada jugak harimau betina nak mengamuk kat B.P.

TAPI, aku tak mau buat macam tuh coz nak dekat exam dah.. lagi beberapa bulan ja lagi kan.. so, tak mau ganggu mood aku sendiri
sekian, harap maklum~

bukan itu sahaja, kerjasama yang terbaikkk daripada semua pengawas dan kawan-kawan 'Tok Ali' juga wajib!!
(woww!! ayat karangan cikgu Norzila keluaq dah)

ok!! ini adalah CABARAN TERBESAR tuk aku, Najmi and kawan-kawan senior's prefect yang lain.. harap dapat buat yang terbaikk for our senior year
and Hope EVERYTHINGS gonna be okay!!

and my Add Math paper too


wahai Add Math please be nice to me:)

Assalamualaikum:D

Anilah Ardenieti: huh!! macam-macam la hari Rabu nihh.. nak buat sambutan hari guru hari Rabu, nak pi ********* pun hari Rabu, nasib baik abang Achin nak tangguh sat masa prjalanan, kalau tak mau kena hamunn ngan dia dulu.. Alhamdulillah, selamat ceq.. err, TAPI!! kerja kursus akaun tak siap lagi.. cam na nihh?? tarikh submit dah nak dekat.. haihh!! tak jadi jugak nak buat hari Rabu nihh.. apa aku nak jawab ngan Cikgu Tengku nihh?? tak kan nak suruh tangguh kut? banyak cantik muka aku...:(


Tiada ulasan:

Catat Ulasan