#Minggu Baru, SEMANGAT pun Baru!!:-)#



I'm sure that everything will be 'OK', but I'm prefer it to be AWESOME

Insya-Allah..

Next Week, nak perbaiki..
1. Hubungan dengan Allah

2. Pelajaran.. okeyhh!! next week exam.. Hopefully, it's gonna be alright..Insya-Allah, aminn:-) and about my studies, aku berharap agar Allah memberiku kekuatan dan mempermudahkan semua yang aku jalani.. menuntut ilmu itu kan satu jihat.. ya!! semua yang aku lakukan adalah kerana Dia.. dan dengan izin-Nya juga semua yang aku inginkan dapat aku gapai.. Insya-Allah:-)

3. My Prefect's Team.. okeyhh!! aku menjanjikan pengawas aku 'TERBAIKK!!' tuk minggu depan dan minggu-minggu akan datang sampai akhir tahun nanti.. kami(Anilah&Najmi) dah all out for our prefect dan Insya-Allah, dengan izin-Nya next week it will be better, guys.. korang THE BEST!!:-)

4. All friends SMK D'AA, hopefully semuanya akan ok!!
I know ada sesetengah yang suka dengan kakak 'Singa Lapar' nihh kan?? kalau tak korang tak buat la essay pasal aku 'The Most Popular Students In Your School'.. haha, adikkk!! Kak Nilah terharu!! *mukabajetcunjap* haha, nak tergelak pun ada bila sir kata korang buat essay pasal Kak Nilah... wee~bajet popular jap!! hohoho^__^

TAPI, ada segelintir yang dah buat group 'Anti-Pengawas' dalam pesbuk tuhh, seriously I don't mind, darlingggg :) buatlah apa pun korang nak buat, tapi please jangan kaitkan nama my parents, lagi satu jangan maki-maki orang sayangg.. bab tuhh aku pantang coz aku memang terasa.. klau korang tak suka pun ada prefect yang tegur korang, jangan la sampai maki-maki kami and nama kami naik dalam 'laman mukabuku' bukan saja yang tuhh laman dinding dan pintu toilet skolah pun jadi mangsa.. ksian la kat mak abah korang nak bayar duit PIBG tuk ganti smua kemudahan tuhh, dear(abah aku tak terkecuali kena bayar jugak)..  but hopefully, hari-hari aku berdoa tuk korang agar korang berubah.. aku tak cakap yang aku nihh lebih baik daripada korang, tapi boleh tak KITA SEMUA try to be the better students in our school?? boleh tak dear?

nak cakap yang kalau korang ikut peraturan skolah, dah tentu kami(pengawas) tak kacau korang.. cuba contohi orang yang tak pernah kena marah dengan pengawas and cikgu, nescaya hidup korang aman damai tanpa 'gangguan'.. kalau tidak asyik kena panggil ngan cikgu disiplin ja, nak blajaq pun tak selesa, ya dopp??

to Ayuni and the geng,(sorry sebut nama) korang belajar berubah ya?? last Friday korang dengar cakap Kak Eira kan?? korang dah tak cari pasal ngan dia kan?? ...seriously, I'm really appreciate and sangat berbangga kalau korang dah start berubah.. I think teachers also...Alhamdulillah, smoga kita semua berubah menjadi lebih baik dari hari ke hari..

pesanan ikhlas daripada Kak KP(Kaki Pesbuk) hohoho^__^


assalamualaikum..
mulakan hari anda dengan senyuman.. S.M.I.L.E.:-)
and yang penting penuh berSEMANGAT tuk minggu yang baru!!

Anilah Ardenieti: WORK HARDER and TRY to gets 'straight A' in my SPM.. nanti bleh dapat Mecedes-Benz SLK 200.. woww!! adakah angan-angan akan menjadi kenyataan?? tepuk dada tanya minda.. good luck to all SPM' candidates..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan