Friday come again!!:)


Alhamdulillah, it's Friday..

YUPP!!

Jumaat, penghulu segala hari..
Alhamdulillah, kita masih lagi bernafas..
aku dah semakin gemuk..
YA!! diakui..
pertumbuhan jerawat yang pesat di muka bagai cendawan selepas hujan
(ayat karangan mai plak dah)
owhkk, GELAP?? MENDUNG?
well!! itu semestinya
kalau time sukan memang lah gelap
diakui lagi yang muka aku sekarang dah ada pelbagai 'tone' dah

APA?? ingat fesyen tudung yang terbaru tuh ja ka yang ada tone??
muka aku pun tak ketinggalan jugak la..
hohoho^__^

but, aku bukan nak membebel pasal tone segala-bagai dari tadi..
coz niat aku just nak memperingatkan..

HOII!! ingatkan apa??

ingatkan yang

Hey!! kamu, kamu, kamu dan kamu
yang LELAKI tuhh jangan lupa solat Jumaat...hee~

dah.. nak ingatkan yang tuh ja..
assalamualaikum..:)
peace yoyyyy!!!!<3

Anilah Ardenieti: MENANGIS KEGEMBIRAAN.. KENAPA???????? *nantikan entri selepas ini* Alhamdulillah for everythings..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan