#Apa Pun Bleh!!##

Assalamualaikum, semua..
heyyyy peeps!!:0

uitt, wahai tawan-tawan tengah buat apa tuhh??

WHAT?? habiskan kerja sekolah yang berlambak dengan kadar yang ekspress??

HAHAHA(gelak kejam dowh)

aku pun sama gak macam korang...hee~

Anilah apa kau buat cuti ni hah?? membuta jaa kerja kau erkk??

hohoho.. NO NO NO(gaya Mia Xandra)

mana ada aku membuta ja kerja.. aku cuma menidurkan diri jaaa...:P
(bleh cenggitu??)

heii.. masa cuti nihh aku teruskan hobi aku yang paling aku suka buat..
opcoz la.. ambek gambar pastu menggila then haplodd dalam blog.. MAAF!! blog ja ok, fb no no no...:P

JOMM cekidauddd with me:)

: : gambo syok sendiri : :
gambar atas nih diberi jolokan
'Gambar Bajet Artis'
hohoho^__^

BERBEZA dopp??
kanan: 'hentam' spect my anak buah japp, Haiqal :D
kiri: that is the real me.. pakai spect aku yang ala-ala macam mak cik-mak cik tuhh:P

: : nama ana Siti Anilah Ardenieti Anchari : :

me with my new boypren name Arfiez Hurzaeq..
hohoho^__^
kalau tak tengok gambar nihh gerenti kontroversi tercetus esok di sekolah..
Anilah ada boyfriend?? hahaha just a miracle, lawak lawak dan lawak lagi

NOPE, this is hensomessssss and smartesssssss nephew
kadang-kadang panggil Arfiez, kadang-kadang 'Anyah'
coz dia yang bahasakan dirinya Anyah
sepatutnya angah, tapi pelat..so, terciptanya 'ANYAH'..:)

tapi, kalau dah geram sangat, aku panggil
Arfiez Hurzaeq bin Anil Heramasrin
HAH!! yang tuhh tahap kritikal punya geram ^__^
grrrr~



kami lagi *wink2!!

This is my nephew
Abang Haiqal
nihh yang sulung..
abang kepada Anyah dan si tembaq yang tembam :P



me with Miss Toekkk
(marah Kak Opie japgi)

me and my sis, kakak Siti Saufianilah Anchari

kami memang suka bab menggodek camera then tangkap gambar sendiri
(muka blushing jappp)

and...and..and...

ini dia orang yang banyak bekorban tuk aku selama nihh..
mak ngan abah aku
for me, mereka segala-galanya...

LOVE them so much <3<3


ok lerr tawan-tawan, aku nak pi sambung date ngan omwork aku jap..
korang korang dan korang..
nak tolong aku tak??

peaceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee(sambil buat muka bajet cute padahal tak pun:P)

Assalamualaikum :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan