Anilah the NINJA!! Pasti KUAT!!

err.. SEDIH??
MENANGIS??

Ya ALLAH, Kau berilah aku kekuatan..
betul kata orang perasaan seorang yang bergelar IBU itu sangat kuat kan??
dia boleh merasai apa yang anaknya rasa??
YA ALLAH, kuatnya instinct dia..

MAK, adik sayang mak!!

dia bukan sahaja hadir disaat anaknya gembira,
malah pujukannya boleh buat aku lupa tentang apa yang aku rasa..

Ya Allah, Kau lindungilah emak ku, Ya Allah..

sejujurnya,
tadi.. aku memang terasa, aku memang terluka..

WHY??

biarlah aku sorang yang mengetahuinya..
(actually, bukan aku sorang ja lah coz my lovely family pun tau jugak)

Kenangan tercipta lagi hari nihh..

WAKE UP, ANILAH!!
jangan menangis..
jangan jadi budak-budak!!

Insya-Allah, ada hikmah di sebalik semua ini..

kalau ikutkan hati, aku rasa I don't want go to school for tomorrow

BUT, I realise that itu satu tanggungjawab
YES!!

TANGGUNGJAWAB AKU

Jatuh bangun pasukan di bawah aku dengan Amer..

aku rasa aku cukup 'matang' untuk hadapi semua ini..
and aku rasa aku cukup kuat untuk hadapinya sendirian

TAPI, aku tersilap..
aku lupa yang seorang ibu itu akan mengetahui jikalau anaknya berbohong

sebelum balik, aku dah kata kat diri aku yang aku cukup kuat hadapi semua ini
aku tak kan lemah
aku tak kan menangis..

tapi, bila mak pandai 'teka'
aku tak tahan,
dia buat aku nak menangis lagi..

HARGGHHHH!! Teruknya aku!!

and now, I want to do my best for tomorrow..
semangat baru..
dengan REALITI yang baru..

ANILAH the NINJA!!
ANILAH the vice-chairman!!
ANILAH the COMMANDANT!!

jyeahh!!
HIJAU THE BEST

Best of luck to my SQUAD!!

harapanku untuk ESOK
agar Allah beriku kekuatan
dan kesabaran..
AMINN...

Ya ALLAH, Kau kuatkanlah aku..


ANILAH tak boleh lemah!!
ANILAH tak boleh 'down'

I'm sure that I CAN DO IT!!
Insya-Allah dengan izin-Nya


BEST OF LUCK!!

dengan izin-Nya..
aku tahu ada hikmah di sebalik semua yang berlaku..
aku kan NINJA + Transformer!!

Insya-Allah akan berlaku 'perkara' yang lebih baik..
Aminn

AND the most important thing is


YES!!
just S.M.I.L.E. :)

(hanya Allah di sisi kita dan Dia mengetahui segalanya)

ALLAH HUAKBAR!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan