Nilah The NINJA@Zoro!!

Assalamualaikum warahmatullah :)

hai semua!!

: : Who this person?? : :

Go GREEN Go!!!

Vote for Nilah the NINJA@Zoro!!:P
HAHAHA(gelak gaya Ninja yang sakit urat>.<)

Hijau PASTI Memukau!!

I will miss all the moments..


ESOK, 1 Julai 2012..
Alhamdulillah, dah masuk bulan Julai dah..
bermakna..
dah nak puasa..
Ya Allah, semoga aku sempat menjalani ibadat puasa ku pada tahun ini
aminn..
(biasalah, kematian bila-bila masa sahaja kan??aku takut tak sempat jaa)

bulan Julai juga bulan kelahiranku..
Ya Allah, dah besar rupanya aku..
Insya-ALLAH lagi 2 minggu aku bakal menyambut hari lahirku yang ke-17
semoga ia diraikan dalam penuh keberkatan..
yang penting KESEDERHANAAN..
*itu pesanan abah tiap-tiap hari.. 'besederhana' itulah katanya*

tapi, tahun nihh aku tak berapa nak bersemangat untuk sambutnya
coz tahun nihh aku bakal menduduki SPM..
dan Insya-Allah tak lama lagi trial bakal bermula.. 7/8/2012
(takut bak hang:P)

berbalik kepada cerita Ninja @ Zoro tadi

andai kata diberi peluang dan ruang..
aku nak bercerita banyak sangat dengan korang
but, beribu kali MAAF!!
I don't have enough time to complete all the stories for my new entri..

Insya-Allah, Nilah akan CUBA habiskan yerr..
but, Nilah tak janji tau..:)

ok lah..
Hey!! awak!! awak!! dan awak lagi!!
awak dah solat ka blum???
hohoho..
kalau blum pi nuhh..
tikar sembahyang duk memanggil..:)

bye, assalamualaikum..
PERDANA di hatiku..
seribu satu kenangan ada dalam warna 'hijau'..
Subhanallah, indahnya perancanganMu:)
Alhamdulillah for everything..<3<3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan