#The day after tomorrow#

Assalamualaikum, semua...

hai, setelah sekian lama aku tak menaip kat sini, hari ini aku muncul kembali.. *macam hantu pocong la plak nak muncul-muncul sgala bagai*

ERRR.. Did you know something? that is result SPM akan keluar LUSA!!! ok.. bawak bersabar ya semua (nasihat orang konon, kau pun kecut perut)..hehehek

aku tak tau la apa yang aku rasa saat nih.. semuanya bagai bercampur baur you know.. klau orang yg pernah laluinya saat-saat getir ini pasti akan merasai apa yang aku rasa sekarang nih.. bukan aku ja yang rasa sebenarnya, but also my dear friends.. but, diorang always asked me

 "weyhh, hang macam tak rasa apa-apa ja"

"hang tak takut ka woii?? aku getaq lutut dah nih"

"Anilah, awat hang tak buat status kat pesbuk arr, semua orang update status tentang nih hang tau dak? panas weyhh panas"

hehehe..errmm.. entahlah.. gila kau kalau aku kata aku tak takut... tak dak perasaan kut aku nih.. :P

sekarang aku tengah membilang hari.. buat countdown everyday, every second, sampaikan abah kata

"adik, hang macam tengah tunggu masa bukak puasa ja"

and I was 'erkk, ya ka aku macam nih masa nak bukak puasa, ishkk tak senonoh betullah hang Anilah, macam bebudak baru blajaq berposa jaa... wat malu kat Haiqal ja....'

                            excited + takut = ????

ok.. tak tau nak kata macam mana.. apa-apa pun cekidaudd..

p/s: abah yang terlebih excited sebenarnya, anak last nak ambik result weyhh.. aku plak yang rasa macam tak mau kluaq bilik ja nih.. tapi, kerja tetap kena pegi, kalau tak memang cari penyakit la dengan En. Boss aku.. huhuhu..

bye, salam...

: : will update later.. after SPM's result.. MAYBE!! : :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan