##Entri Raya ka Entri Puasa??

Assalamualaikum, semua..


abang2, kakak2, pak cik2, mak cik2...

Selamat Hari Raya, deyhh!!

Maaf zahir batin..

saya,
Siti Anilah Ardenieti Anchari

nak mintak maaf kepada semua yang mengenali diri ini *ayat sengal aku kluaq dah*

yang tak kenal pun, buat-buatlah kenal.. :P

terutamanya kepada my family..
abah, mak.. adik mintak ampun, mintak maaf..
terutamanya kepada mak, adik kan suka menjawab.. mak tanya 1, 10 adik bagi..huhuhu
(weyh!! syurga bawah tapak kaki ibu doe.. aku pun nak jadi ahli syurga gak!!)

Abang Achin, Kak Rini and Kakak Opie..
MAAF, ya sibling-sibling ku semua!! *kerek! macam banyak jaa*

I know I'm bad.. and I'm sorry :(

oh ya!! kepada abang aku..
nak cakap oleh kerana adikmu ini telah terlalu baik hati untuk menjadi babysitter kepada anakmu..
so, duit raya tahun ini haruslah+ WAJIB digandakan..
sekian, harap maklum!!

kepada cikgu-cikgu, ex-teachers aku...
saya mintak maaf tau cikgu..
oleh kerana hari tuh saya dah mintak maaf masa nak ambik Trial SPM..
jadi, kali nih saya pun dah malas nak senaraikan semua kesalahan yang pernah saya buat..
*nampak sangat pemalas*

kepada Pengawas SMKD'AA
sorry, beb!!
aku jarang 'turun padang' sekarang nih.. well, dear.. Mr. SPM tengah dok menggoda suruh aku baca buku *ayat mintak penampaq jaa*

kepada kawan-kawan aku..
kawan baik ka, kawan jahat ka..*err??

semua-semualah..
Maaf dipinta andai kata ada tersakit tang-tang mana..biasalah, aku sedar aku selalu taboh ampa.. (rasanya tak bengkak kut nohh.. kalau bengkak pi Klinik 1 Malaysia nohh!!)
 if tersalah silap aku ka..
if aku nih menyakitkan hati ampa dengan perangai sengal aku yang tak bleh blah nih ka..
if aku nih selalu bad mood tak tentu hala and korang jadi mangsanya..

aku mintak maaf tau..:(
(Insya-Allah, nanti aku buat lagi...tuh kan hobi aku menyakitkan hati orang* hohoho^__^)

ok lah, nak blah dulu..
mak dah mengeluarkan 'tazkirah pagi'nya kat aku

baju apa semua tak siap lagi
aku nak balik kampung dah.. *walaupun KL tuhh bandar*

ok.. bye, semua..
assalamualaikum..

oh ya!! before that..
aku nak post gambar-gambar yang aku ambik sendiri..
dah berserawang kat dalam folder 'laptoit'*ajuk cakap mak aku nihh
so, terimalah...

Jommm kita cekidauddd!!

: : Tengok projek ke bang??HAHAHA*gelak macam evil*

nih, usahawan muda..
pewaris waris jari hantu oii

kalah abang dia nanti...:P

Hero AHM.. AH Management..

stand for
1. Admir Haiqal
2. Arfiez Hurzaeq
3. Arryan Hijjaz

semuanya ber'bin' kan Anil Heramasrin.... AH jugak..

: : their siblings : :


Sukacitanya diperkenalkan pak we lama aku
setia bersama aku
dari sekolah rendah aku 'couple' ngan dia..
dari aku Darjah 5
abah aku yang 'hadiahkan' pak we aku nih kat aku
kakak aku pun ada jugak
tapi, dia punya kecik sikit daripada aku
aku punya lagi besar..

BESAR GEDABAK orang kata..

ini lah dia..
diperkenalkan Mr. Frog
: : jangan jeles sebab pak we aku terlalu hensem.. piuu~ : :

~Wewittt~
sweet kan kami??
*ayat mintak penampaq jaa*

: : Arfiez Hurzaeq Anil Heramasrin : :
atas nih pulak my 'Anyah'

smart kan dia??
dia memang smart,
tapi, aku tau yang aku smartessss *ehem3*

: : Mia Aleaxandra Anil Heramasrin : :

si adik yang sangat rajin + garang

memang rajin dan prihatin berbanding abang-abangnya...

WELL, kalau dah kata 'adik' tuh semestinyalah golongan-golongan yang rajin, yer dop?? *masuk lift tekan sendiri plak dah*

: : me with Ryan : :

Inilah dia Usahawan Muda yang suka makan 'cekelat'

mak su dia suka makan ais
dia suka macam cekelat..

walaupun berbeza, zahirnya tetap sama..
semua SUKA MAKAN!!

ok lah..
bye, guys

salam aidilfitri lagi sekali ya..

p/s: duit raya kat aku jangan lupa simpan tau! kuih raya pun sama!!:P


2 ulasan: