# 'Date' selama sebulan??#

Assalamulaikum, semua :)


: : ciplak tudung mak sebab nak ekspress punya pasal : :

Ya Allah, Kau permudahkanlah segalanya..
Kau ingatkanlah kembali apa yang aku terlupa
Kau keluarkanlah kembali apa yang aku belajar selama ini ketika aku memerlukannya
Ya ALLAH
Kau berilah aku ketenangan hati
Kau berikanlah aku kekuatan
Ya Rabb

-------------------------------------------------------
Hai semua.. ok don't want to waste my time..
tak mau pikir macam-macam..
PLKN letak tepi..

impian dan harapan itu lebih penting...

lebih kurang lagi 3 hari kami(SPM's candidates) nak ada 'date' besorr ngan Mr. SPM

Aidilfitri semakin hampir, Trial lagiiii hampirrrrr..
(HUH!! gerunnya!!)

7 OGOS 2012
Trial SPM untuk semua SPM's candidates di negeri PERLIS

not only SPM, but PMR too.. :)

best lah negeri lain lambat lagi... huhuk!! :(

aku nihh nak kena menghadap Mr. Trial nihh selama sebulan tau dak??
start Selasa nihh, pastu berhenti jap tuk cuti raya..
pastu sambung balik sampailah bulan 9 ye tawan-tawan!!

so, dikesempatan ini
saya, Siti Anilah Ardenieti Binti Anchari ingin memohon ampun dan maaf atas semua kesalahan dan kesilapan saya selama ini.. huhuhu *perghh!! dah macam nak raya jaa!!*

Maafkan adik ya wahai my parents
my siblings
(abang Achin, Kak Rinie and Kak Opie)

I know that I'm bad, and I am sorry :(

to all teachers
cikgu, sir, teachers and so on lah
terutamanya cikgu-cikgu yang mengajar saya..

Cikgu Tengku selaku 'daddy' dalam klas kami (setianya dia dari tahun lepas lagi)
dia selalu tolong 'cover' semua kesalahan kami
kalau masa perjumpaan ibubapa, dia cerita yang baik-baik jaa dekat our parents, yang kurenggg sikit tuh dia tak cerita pun.. TERIMA KASIH, cikgu!!*wink2*

tapi,
saya nak cakap yang
SAYA MINTAK MAAF!!

halalkan semua ilmu yang cikgu-cikgu bagi..
maafkan saya kalau saya ada mengguriskan hati dan perasaan cikgu..

Cikgu Norzila memberikan sumber inspirasi.. menaikkan semangat..

kaunselor sekolah, Cikgu Din
yang setia bersama Tuan Pengetua untuk memastikan kecemerlangan kami semua

dan semua cikgu SMKD'AA
(MAAF!! tak sempat kalau nak tulis pasal semua cikgu)

kepada cikgu yang mengajar 4 Akaun(2011) dan 5 Akaun(2012)

saya mintak maaf banyak-banyak yaa cikgu!!
saya tahu yang kadang-kadang saya nih degil jugak!!
kadang-kadang saya suka menjawab jugak!!
1 cikgu tanya, 100 saya jawab...
(padahal tak dak kena mengena pun ngan soalan cikgu)

kadang-kadang saya pun tak buat jugak kerja yang cikgu bagi..
nota tak siaplah and macam-macam lagi
alasannya 'Saya terlupa, cikgu'
biasalah

bak kata Cikgu Noni
"luaran nampak macam 17, dalam rupanya dah macam 71 jaa"
hee!! maksud tersirat tuhh..

semakin banyak yang kita belajar, semakin banyak pula yang kita lupa..

owhkk ya!!
TERIMA KASIH banyak-banyak dekat
Cikgu Maheran, selaku cikgu Add Math aku daripada tahun lepas lagi
rajinnya cikgu nihh tak dapat disangkal lagi
setiap minggu dia buat kelas tambahan untuk kami
untk kami LULUS DENGAN CEMERLANG
dalam subjek Add Math..

cuma kadang-kadang anak murid dia ja yang suka 'mengelat'
huahahaha!!*gelak macam evil*

maafkan kami..maafkan kami (students 5 Akaun)
*ala-ala lagu P. Ramlee tuh*

---------------------------------------------------
to all my friends(budak Form 5 Dato' Ali)
THANKS SO MUCH, dear friends

kenangan yang telah kita cipta tak akan aku lupakan..

kepada kawan-kawan 5 Akaun
terima kasih banyak-banyak ya!!

korang jadi GURU disaat aku pening dengan soalan..
korang jugak PENYELAMAT di saat aku tak siap kerja sekolah,
di saat aku terlupa nak buat nota..
huhukss!!(buruknya perangai aku kat sekolah)

bukan sahaja itu,
tetapi..
korang jugak adalah..


peneman di saat aku sedang menggodek-godek camera!!
hee!!~

dari tahun lepas sampai sekarang,
kita tetap 10 ORANG dalam kelas

kelas kita yang paling unik, 10 orang ja students..
aku suka :)

semoga dengan 10 orang nihh kita SEMUA dapat keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan dan seterusnya menjadi anak yang dibanggakan oleh kedua ibubapa kita,
dan bukan saja ibubapa, malahan our 'daddy' Tengku too.. heee!!:)

Korang sempoii, guys



to kawan-kawan yang pernah buat study group ngan aku tuh,
Najmi, Ira, Najlaa, Fatin
terima kasih tau sebab sudi jadi Cikgu Sejarah Nilah
korang ohsemmm!!

dan kepada semua kawan-kawan and juniors
Terima kasih tau
korang pun menjadi 'guru tak langsung' aku kat sekolah :)

5 MTM, 5 SS dan 5 ARKA
korang best!!

ST 12..(hehehe)
Korang hebat!!

-------------------------------------------------------------
kepada kawan-kawan aku
tak kiralah sekolah menengah or sekolah rendah sekali ngan aku dulu(ex-SKJRSA)

GOOD LUCK yoyy!!

semoga kita semua berjaya di dunia dan akhirat..
----------------------------------

kepada mentor kami,
Cikgu Medzerimi Mat

: : anak-anak Cikgu Medzerimi : :
Kami mintak maaf ya, cikgu!!
andai kata kami ada buat sesuatu yang cikgu tak suka..

maafkan kami, cikgu!!
(Anilah, Atiqah, Fatin dan Shahril)

---------------------------------------------------
ok lah, guys..

bye, assalamualaikum..

Doa untuk kecemerlangan kami semua ya!!

S.M.I.L.E. :)

Anilah Ardenieti: rindunya dekat arwah Along.. Ya Allah.... Al-Fatihah...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan