#Semoga bermanfaat-> Cinta Best



Hal semasa sering melalaikan kita sebagai seorang REMAJA, aku juga tak terlepas daripada sikap lalai.. lalai dengan macam-macam sehingga terlupa sesuatu....iaitu CINTA ILAHI...:(

aku post nihh bukan bermakna aku nih alim dan sama waktu dengannyalah.. tapi.. aku post untuk berkongsi dengan korang semua...harap bermanfaat untuk kita...

for me, it is something yang remaja suka dengar.. ya.. it is about LOVE
Cinta boleh membawa kita ke syurga, tetapi juga sebaliknya..

ermm...I just want to share
ya, kongsi dengan korang something yang aku fikir sangat bermanfaat kepada kita semua yang bergelar REMAJA..

err.. la nih Demam Gangnam Style, yes! I know about it.. apa kata, sambil duk dengar lagu Oppa Gangnam Style tuh, apa salahnya kalau godek-godek Youtube dengar ceramah..(pesanan untuk korang, dan khasnya diri aku yang mudah lupa)

ceramah nih bagi aku antara ceramah yang best.. memang best.. Cinta Best..he he he
semua penceramah best...
Ustaz Don best, tapi bertambah best apabila adanya UAI *ehh!! sempat lagi aku nih*

'Hidup ini umpama bunga, dan CINTA itu adalah madunya'

wallahuaklam...assalamualaikum..:)

Anilah Ardenieti: share lah video nih dengan kawan-kawan korang, semoga kita semua menjadi seorang remaja yang hebat.. dan yang lebih penting ialah kehidupan kita mendapat keredhaan-Nya.. Insya-Allah..amin :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan