Miss so much dear.........

Ain!!!!! km rindu kat ampa sangat-sangat!!!

rindunya kat ampa, weyhh... tadi, ada orang tolong tengok fb Nilah... kan Nilah tak bukak fb pastu Nilah pun suruh larhh orang tuhh check jap... pastu dia kata ada orang post at my wall... Ain, my best friend said..

'rindu kamoo...nampak kamu dkat skolah seriab tadi...^__^

Ya ALLAH, serius bila Nilah dengar rang tu cakap macam tuhh.. I want t said that...

Ain, km pun rindu sangat-sangat kat ampa...tapi...


ampa JAHAT...kut nak tegur km tadi.. jahat arr.. km dah larhh lama tak jumpa ampa... km RINDU SANGAT kat ampa wahai sahabat.. kalau tau ampa ada tadi, akan ku lari pi kat ampa, dan km akan peluk ampa..dan km akan kata yang...

Ain, ampa pi mana??? lama tak jumpa ampa... km rindu sangat-sangat kat ampa.........sangat-sangat....


Ya ALLAH, serius hanya ALLAH yang tahu betapa aku amat merindui dirinya... amat sangat.. padahal tak sampai setahun pun km terpisah...

masa dengar apa yang orang tuhh cerita...air mataku mengalir lagi tanpa dipinta... KERANA AKU AMAT MERINDUINYA........

Ya ALLAH, lindungilah dia...walau di mana pun dia berada... jangan biarkan hidupnya dalam kesedihan Ya ALLAH kerana jikalau dia bersedih aku turut bersedih kerana aku amat menyayanginya.....


Ain, semoga ampa baik-baik saja...berbahagialah wahai kawan.. km sentiasa doakan yang terbaik untuk ampa....

assalamualaikum...

p/s : kenapa tak tegur tadi????..terkilan sangat.....tapi tak pa....maybe ampa ada hal...

2 ulasan:

  1. hehehe..syunk kamoo gak .. mmng nak tgur tapi aku hanya menumpang kete faiz...

    BalasPadam