Menghitung hari.......detik demi detik...

Bismillahirrahmannirrahim..
 
Ya Allah, Kau permudahkanlah segala urusan kami semua..
 
besar harapan cikgu,
besar lagi harapan mak dan abah,
tapi, besar lagi harapan Aku.......
 
 
: : Entri akan datang.. after SPM....MAYBE!!  : :
 
cikgu.. please don't cry anymore...
saya tak sanggup nak tengok semua cikgu saya menangis..
kerna selama ini kita ketawa bersama..
 
Insya-Allah..dengan izin-Nya
we will perform our best :)
 
Insya-Allah.. amin..
 
doakan kejayaan kami semua..
 
halalkan semua ilmu yang cikgu beri selama ini..
maafkan semua perbuatan saya ya cikgu...
 
tak mungkin saya akan lupa semua tuh
jasa dan pengorbanan cikgu terlalu besar untuk diri ini...
 
TERIMA KASIH to all cikgu
yang mengajar saya dari Form 1 hinggalah Form 5
dari junior hinggalah jadi senior
dari pelajar biasa hinggalah jadi --------*tet*
dari budak baik, innocent ja
hinggalah jadi macam harimau betina..*ngaummmmmmm*
 
doakan kejayaan kami semua ya cikgu..
---------------------------
 
teringat satu kata-kata berhampiran dengan pagar sekolah ku..
 
Kami datang dengan harapan,
Kami pulang dengan kejayaan..
 
Insya-ALLAH..AMIN..
 
I want to make my parents proud of me..
setelah apa yang mereka sanggup korbankan selama ini..
 
------------
 
Ehem..ehem..
 
so, guys...
kalau diri ini ada melakukan kesilapan..
mana tau selalu marah korang ka
selalu ketawa kat korang (walaupun ketawaku macam evil)
ada terkasar kat mana-mana ka...(yang nihh selalu lelaki la.. sorry aku tak berkasar dengan pompuan ok...peaceeeee)
selalu tampaq or cubit korang ka...(yang nih pompuan kena..lelaki selamat..)
ada jadi Transformers tak kena pada tempatnya ka... *hikhokhikhok*
 
so, aku mintak maaf...
 
halalkan segalanya ya..
 
kalau korang ada kutuk aku tuh..
aku maafkan dah...
tak ambik hati pun, limpa tak.. jantung pun tak.. *err*
 
ok... bye.. assalamualaikum
 
OH YA!
to all spm candidates
GOOD LUCK and All the best
 
make your best and Allah will do the rest.. Insya-ALLAH
 
to all my classmate.. desk mate...
terima kasih atas segala-galanya
korang buat aku bahagia...bahagia...bahagia..*lagu Najwa Latiff* owww!!
 
wahai AKAUN Ben 10
 
setelah 2 tahun bersama korang,
kita ibarat SATU FAMILY
 
dan, di kesempatan ini
 
aku nak cakap satu ja...
AKU SAYANG KORANG SEMUA
 
pastinya.. aku akan merindukan korang semua after kita abis exam 28 nih
aku akan rindukan kElas kita..
YA!! tempat kita berkongsi suka duka bersama..
ketawa sama-sama
kena marah sama-sama..
buat kerja sekolah sama-sama...
meniru sama-sama..
tekanan jiwa sama-sama..
DAN
conteng kelas sama-sama..*opsss!!*
 
Oh Allah, kuatkanlah hatiku ini untuk terima semua ini..
aku pasti akan merindui ini semua..
 
sesungguhnya aku sangat menyayangi mereka, Ya Allah
 
 
 
 
Anilah Ardenieti: Abang masuk blajar balik kat UM.. err.. adakah adiknya ini akan menyusul langkahnya pada masa hadapan?? atau lebih jauh daripada dia berada??.. ermmm.. jawapannya.. Insya-Allah..AMIN... amin...amin....semoga dipermudahkan perjalanan ku ini, Ya ALLAH.. 
 
 
 
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan