Apa lagi nihh???

POYO pun poyo larhh.. ada saya kisah???... saya tak pernah cari pasal ngan orang, so.. please, jangan mulakan pergaduhan......

Nilah mintak sangat... jangan lah cari gaduh ngan Nilah, sebab Nilah yakin yang Nilah tak kuat nak bergaduh ngan Kak...

bukan niat nak bergaduh ngan Kak.. tapi, please Kak..

Nilah tak ambik la pakwe Kak..sebab Nilah just kawan ngan dia jaa.. sama macam ngan lain.. THE SAME..

lagipun, Nilah tak perlukan lagi seseorang yang bernama 'PAKWE' dalam hidup Nilah....

please Kak, kalau Kak nak suruh Nilah jangan berkawan ngan dia..Nilah no hal... tapi, Nilah tak janji yang kami tak akan bercakap langsung sebab kami kelab yang sama dan dia pun pengawas.. and of course kami akan bercakap masa kami bertugas...

tapi, Kak kena berjanji yang Kak tak akan memburukkan nama saya depan kawan-kawan Kak dan juga yang penting CIKGU...koz saya tak mau nama saya diburukkan...please hormati pendirian saya..

ok..apa-apa lagi..saya sedia kita bercakap di sekolah..

and yang penting... jangan gaduh sebab LELAKI...

assalamualaikum..

p/s: maaf kalau terasa..tapi, itu datang dari hati saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan