Sakitkah Aku? #1

10/06/2015

Kelas tak dak pagi nih.

So, aku decide untuk ke klinik.
First time pi Klinik Menon, selama nih aku pi Klinik Dr. Amer ja. Tp, dia dah meninggal tahun lepas (al-fatihah untuk arwah)
Aku suka Dr. Amer, dia lah yang jadi Dr aku selama ini dan Aku mana ada kad dekat klinik lain. Lembut ja Dr nya.

So, hari nih first time lah kiranya aku pi Klinik Menon (nak jumpa dengan Dr. Menon sendiri)

Selama nih aku hanya teman mak aku ja (dia selalu ambik ubat dan check darah tinggi kat sini and dia suka jumpa Dr. Amansyah)

Tp, Dr. Menon tak dak.
Yang ada Dr. Amansyah. Tp, yang nak tunggu kemain ramainya. Dr sorang ja.. hurmmm. So, aku decide untuk balik.

Aku malas nak tunggu sebab terlalu ramai dan aku masih ada kelas petang nih.

Aku perlukan rehat, sebab badan aku letih sangat.

Walaupun aku tak buat apa pun sebenarnya.
Sebab penyakit nih memang akan buat kita sentiasa letih.

Pening, sakit kepala jangan cakap lah (I can said "setiap masa")

Allah.
Moga aku terus kuat.

:')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan