Vocation ke-2 after SPM (part 2)

Assalamualaikum, semua..

oh ya.. sebelum bermulanya perjalanan ceritaku..

aku just nak bagi tau yang nih vocation ke-2 selepas SPM sebab vocation pertama aku iaitu sehari selepas aku habis menjawab kesemua paper SPM, aku ke Bandung, Indonesia.. then, kali nih vocation aku sehari selepas aku ambik result SPM.. hehehe.. macam dirancang lah plak ya.. :P

ok, hari tuh part 1 aku post pasal Japanese Teahouse then kali nih aku nak cerita bila pertama kali aku menjejakkan kaki ke Colmar Tropical plak.. watch out guys!!! :)



 
 
 
 
 
abang aku memang macam tuh.. spoil the picture betul aihh... :P
 

hishh.. kakak aku nih berapa kali dah aku habaq jangan bawak binatang peliharaan..
dia pi bawak jugak..
 
 
 
 
dah lah warna-warni
kan dah menarik perhatian anak buah aku..
huhukk
 
oh Mia... did you know how cute you are in this picture?? :')
(well.. tengok maksu lah kann..*mukamengharap*)
 
 
 
 
oh ya.. gambar atas nih adalah satu tempat yang bila mana
korang letak duit kat situ
then, buat hajat..
dikatakan permintaan korang tuh akan dimakbulkan..
 
so, aku suruh kakak aku baling duit syiling
and buat permintaan kahwin cepat..
hahakss..^__^
 
but, as muslim kita jangan percaya 100% ok
coz Allah lebih mengetahui segalanya..
 
so..
berusaha, berdoa then tawakal
 
bukannya baling duit..:)
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
cantikkan tempat nih?
macam duduk dekat luar Negara ja
padahal..................................:'P
 
pi sana bleh arr feeling feeling berada di kota Perancis
bangunan-bangunan kat sana warna-warni
ceria ja
sejuk plak tuh.. nyaman ja..
 
jimat lagi satu Negara.. :')
 
semua best
KECUALI makanan coz sangat mahal uollss..
so, before order
kindly check the price first..
agar korang nanti tak terkejut beruk depan cashier
like me..
*but, aku cover lagi masa tuh..so, tak lah Nampak sangat kan* 
huihuihui
 
bye.. assalamualaikum.. :)
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan