S.M.I.L.E ALWAYS...

ANILAH, LIFE MUST GOES ON...

Ya Allah, kuatkanlah hambaMu yang lemah ini.. Tabahkanlah aku menempuhi ini semua Ya ALLAH.. Sesungguhnya aku tak kuat menempuhi semua ini..

To my family, all friends, teachers thanks a lot sebab ada dibelakangku,menjadi penyokongku yang dapat menguatkanku..

ANILAH!!! PLEASE WAKE UP!!!

JANGAN NANGIS-NANGIS DAH!!!

JANGAN TERINGATKAN DIA LAGI!!!

Di saat aku bangun dan cuba untuk melukannya, aku jatuh dan menangis lagi.. tak sanggup rasanya nak tengok dia kena marah, tak sanggup rasanya nak tengok dia monyok sorang-sorang tengah fikir how to solve his problem..

TAPI,

LIFE MUST GOES ON..

Orang selalu cakap 'what you give, you gets back' , tapi Nilah tak pernah anggap macam tuhh sebab Nilah tak sanggup tengok hati awak hancur macam hati Nilah hancur saat nihh.. Awak, I'm sorry sebab bila awak online saya offline, sebab saya tak sanggup nak bersemuka dengan awak, nak sembang dengan awak.. Awak, semalam awak cakap yang gf awak tak pernah dengar masalah awak macam saya sentiasa ada di sisi awak dengar masalah awak, tengok awak dah mula banding-bandingkan dia dengan Nilah kan? dan disebabkan perangai awak yang tu lah kita BRAKE, awak please change your attitude please, 'NO ONES PERFECT', right? jangan hancurkan hatinya macam awak buat kat Nilah k..
awak kena kuat, awak kan Ketua Pengawas, so be strong..  please, belajar lupakan Nilah macam mana Nilah belajar tuk melupakan awak pada saat dan ketika ini.. WE HAVE TO BE STRONG.. sekarang, Nilah belajar untuk melupakan awak sebagai my bf, walaupun susah tapi I WILL TRY TO DO IT.. sebab Nilah percaya yang Nilah masih ada orang-orang yang sentiasa ada disaat susah dan senang Nilah.. awak pun kena macam tu k.. kalau susah sangat, ingat keburukan Nilah, Nilah tak kisah pun, ingatlah Nilah larh orang yang PALING KOLOT dalam dunia, ingatlah Nilah larhh BUDAK KAMPUNG yang tak reti sosial.. dan ingat benda yang lain-lain pasal Nilah.. ingat yang buruk ja sebab kalau yang baik, itu akan membuatkan awak bandingkan dia dengan Nilah lagi.. 

Kalau tak boleh jugak, anggap saja yang awak TAK pernah kenal seorang gadis bernama SITI ANILAH ARDENIETI ANCHARI dalam hidup awak...

Percayalah, Nilah tak mungkin lupakan awak sebagai seorang kawan baik yang Nilah pernah kenal.. sebab Nilah tengah melupakan awak sebagai my bf bukan my friend... dan Nilah tak pernah salahkan awak pun mengenai hubungan kita yang hancur nihh.. IT'S OKAY, I'M FINE..semua orang pernah melakukan kesilapan.. GOOD LUCK AND ALL THE BEST TO YOU.. ehh, if tak silap minggu depan awak nak pergi England kan? untuk pertandingan apa tuhh? entah Nilah dah lupa dah la pertandingan apa... so, all the best to you and your friends too.. harumkan nama negara k..:-)

And the best things in my life is I have friends that can makes me CHEER UP!! and MAKE ME SMILE AGAINTS..

ESOK (3/11/2011) genaplah our relationship yang ke-7 tahun.. TAPI, tuhh dulu, sekarang no more..

AWAK SAYA MELEPASKAN AWAK SEBAB SAYA SAYANGKAN AWAK.. CINTA TAK SEMESTINYA MEMILIKI.. SAYA FAHAM ITU... SEMOGA AWAK BAHAGIA PERCAYALAH BAHAWA SEBAGAI SEORANG KAWAN, SAYA STILL MENDOAKAN KEBAHAGIAAN AWAK..ALWAYS... TAPI, SAYA MINTA PLEASE JANGAN CALL OR MESEJ SAYA LAGI BUAT SEMENTARA WAKTU INI KERANA SAYA SEKARANG SEDANG BELAJAR UNTUK MELUPAKAN AWAK.. KALAU AWAK MESEJ OR CALL SAYA, ITU MEMBUATKAN SAYA TERINGATKAN AWAK..

AWAK SELAMA NIHH AWAK TAK PERNAH FAHAM KEADAAN SAYA.. TAPI, PLEASE UNTUK KALI INI, TOLONG FAHAM KEADAAN SAYA.. 

KERANA SAYA PERLU BANGUN DENGAN SENDIRI.. SAYA PERLU TERSENYUM LAGI MACAM DULU LAGI..

DAN SAYA AKAN MENJALANKAN KEHIDUPAN SEPERTI ORANG SINGLE YANG LAIN, SAYA YAKIN YANG SAYA BOLEH BUAT.. I CAN DO IT!!!


DAN.. PAGI SAYA AKAN SENTIASA CERIA MACAM BUNGA YANG MEKAR DI PAGI HARI...:)


AND Nilah akan menjadi SITI ANILAH ARDENIETI ANCHARI yang baru..
yang lebih KUAT dan TABAH menghadapi kehidupan...



S.M.I.L.E...:)

Setiap perkara yang hilang ada gantinya. Setiap perlakuan yang baik ada ganjarannya. Setiap kejadian ada hikmah di sebalik kejadiannya.

Insya-Allah.. semoga apa sahaja yang kita buat akan dipermudahkan oleh-Nya..amin..




TINGGAL KENANGAN





 Assalamualaikum..

Anilah Ardenieti: di saat menulis entri ini, air mataku bergenang lagi..:( Ya Allah, kuatkanlah hambaMu ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan