HaRi PeRtAmA SeKoLaH...

Yeh3... ari nihh ari pertama sekolah, best??? bleh lahh...not bad..

tp, bleh dikatakan tak best pown adacoz kawan-kawan aku ramai yg tukar skolah..huhuhuh

orang yg pling aku rindu semestinya ialah Ain (BFF) aku. skarang dia tak skolah ngan aku dah, dia dah jd budak vokasional ambik aliran catering, nanti blehlah masak tu aku..
                            heheheh(muka x malu mmng mcm nihh) .....peace no war.....

          Ya ALLAH, hnya Kau ja lahh yg tau betapa aku merinduinya.... rindu sangat2...

Ha!! aku nak cita gak psal anak sepupu aku, Alif dia baru ja msuk skolah aku ari nihh  sbagai bdak 
Form 1 ....aduss..bila ingatkn dia dah besar dah bdak nihh and yg mmng tak percaya aku dah
naik Form 4  dah skarang nihh (tua ka?? tak kan???) heheheh...and yg pling penting masa aku tngk dia pg tadi secara automatik (amboii3, santekk punya ayat)   aku teringatkn arwah Along...huhuhuh(sedihnya)

          Ya ALLAH,aku amat merinduinya (arwah along)..sangat2 merinduinya...

Pastu, anak buah aku yg pling nakal pown ari nihh msuk skolah gak. Namanya, Haiqal, dah besar dah dia skarang nihh, dah msuk Darjah 1 dahh..Si adik plak, Arfiez, mak kata minggu depan baru start tadika.. skarang dia dah msuk 4 tahun tau...

crita pasal my loVely sister plak, kakak Opie..dia pun nak sambung study jugak..Insya-ALLAH, klau dpat bulan 4 nihh dia msuk...........All the best my sister...Good Luck...........

ok lahh, blah dulu...esok nak skolah plak...........boboi....

p/s: rindunya kat kwan2 lama...........peace no war................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan