1st Day Bersahur...

Assalamualaikum, semua..
 
hari pertama bersahur tanpa family,
makan bertemankan air mata dengan roommate
 
hari pertama bersahur tinggallah kami berdua (aku dan Nurul)
makan kueh teaw PAMA bersama
bertemankan air mata..
 
rare kan?
 
owhkk, bukan?
 
SWEET kan kami??
 
kahkahkah..
 
salam ramadhan dan
selamat berpuasa semua :)
 
semoga tahun nih adalah Ramadhan yang terbaik..
 
terawih yang pertama
orang pergi terawih, aku dan kawan-kawan ke kelas...
 
tapi, aku berazam mengkhatam kan Al-Quran
pada ramadhan kali ini
seperti pada ramadhan yang lepas..
 
bulan Ramadhan yang full dengan quiz, test dll
assignment yang banyak
dan nak kena submit
 
dugaan k, dugaan..
 
menuntut ilmu itu fardu' ain
menuntut ilmu itu juga dikira ibadah
 
Lillahi Taala..
 
salam first day of Ramadhan..
aku masih berada di bumi MALAYSIA :')
 
dan kepada kawan-kawan yang sudah terbang
nanti aku hantar gambar ketupat dan rendang kat korang...
kihkihkih...
 
good luck, dearest friends :')
 
 
 
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan