Andai kata...:-(

Andai kata..
aku tak kuat, aku pasti berundur..
andai kata,
aku tak layak, aku pasti berundur..
andai kata...
 aku tak tahan, aku pasti berundur..

 
Ya Allah, Ya Tuhanku,
Kau kuatkanlah hambaMu ini dengan segala ujian yang Kau beri..
sesungguhnya aku tak mampu untuk menjalani ini semua..

Ya Allah, Ya Tuhanku,
Kau permudahkanlah semua yang aku jalani..
hanya padaMu aku berserah..

semoga dengan semua yang aku jalani ini akan dapat
 meningkatkan keimananku
pada Mu

aku berserah hanya padaMu

aku berserah Ya Allah
begitu kuat dugaan yang Kau beri
sehingga aku merasa yang aku tak mampu menjalani ini semua..

YA!! mungkin aku patut mengundur diri..

andai kata itu berlaku,
AKU REDHA dengan ini semua..
kerana tiada cara yang lain untuk mengatasinya..

semoga Kau memberi hanya yang terbaik untuk kami..
Kau berilah kami semua kekuatan untuk menghadapinya..

Ya Allah, redhailah ketulusan hati ini
Ya Allah, berilah aku ketabahan meneruskan semua ini..

.......................................................................
Allah tidak akan menguji jikalau kita sendiri tak kuat menghadapi
........................................................................


semoga dengan ujian yang Kau beri ini, aku menjadi lebih dekat denganMu

Anilah!!!
You Can Do It!!
semangat...semangat..semangat...

Per Aspera Ad Astra
(Thought difficult to the star)

 

Anilah Ardenieti: melalui ujian ini, aku belajar sesuatu.. iaitu istimewanya nilai PERSAHABATAN.. thank kawan, thank cikgu.. I LOVE MY TEACHER AND FRIENDS
thank because support me..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan