Miss so much............

Assalamualaikum...

Andai hari nih awak larh kawan saya
belum tentu esok awak menjadi sahabat saya

Andai hari ini awak larhh teman saya
belum tentu esok awak larhh yang menemani saya

Andai hari ini awak larhh buah hati saya
belum tentu hari esok awak lah yang menjadi milik saya

Andai hari ini awak lah kekasih saya
belum tentu hari esok awak lah yang membahagiakan saya

Andai hari ini awak lah cinta saya
Belum tentu hari esok awak jodoh saya

oleh itu,

Andai hari ini milik kita berdua
jangan lupa berdoa untuk hari esok

Andai semalam telah kita jalani
hargailah hari ini kerana hari esok masih belum pasti



opsssss : terima kasih kepada http://mohdsukuribrahim.blogspot.com/.. kepada kawan-kawan.. ucap hi!! pada dia.. and jangan lupa bagi salam okeyhh, assalamualaikum..dia terlalu istimewa...

p/s : rindu sangat-sangat sampai tak ingat..hehehe..kat kawan-kawan Ex-SKJRSA and Ex-SMKD'AA..semoga korunk bahagia and sihat selalu..Insya-ALLAH...aminn... korunk ingat kat aku tak???

4 ulasan:

  1. nice blog..terharu sgt dgn entri ni..
    walaupun masih xmengenali lg empunya blog..u are the best..
    moga u dpt jd yg terbaik!

    BalasPadam
  2. best kan.. sebab tuhh km 'curi'..hehehe...

    BalasPadam