Bosannya..................

   Minggu nihh, minggu trakhir cuti sekolah. Minggu dpan skolah akan brmula, eeeeee rasa tak sabar nak jumpa cikgu2 dan kawan2. Malah, tak aku rasa mcm tak sabar juga nak sambung study. agak2nya otak aku nihh dah 'beku' ka msih ok lg erkk... heheheh...  mintak2lah msih ok lg...stiap hari aktiviti harianku di rumah sama jaa tak dak yg berbeza sngat pun.. bangun, mandi, solat, kmas rumah, sidai baju, lipat baju tlong msak, tengok tv, baca novel, buka internet dan bnyak lg..ahhh, brtapa boringnya hidup aku kat umah nihh... hari2 ulang benda yg sama... tp, tak pa tak lama lg aku nak pi skolah dah dan brmulalah khidupan aku sbagai seorang murid Form 4..sama ada 4 Sains Tulen atau 4 Akaun... ahh, peningnya, yang mana yg terbaik untuk aku nihh???..aku rasa, aku akn ambil aliran Akaun lahh, sbb aku mnat masa buat2 akaun nihh...tp, aku nak pi jumpa kaunselor lahh, tuk buat kputusan yg terbaik lg..Insya-ALLAH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan